2013年10月4日星期五

要闻转载: [慢速读新闻--国际] 国际关注流血镇压 埃及宣布进入紧急状态

希望之声国际广播电台
《希望之声》是一家独立、非营利性的国际广播电台。在北美、欧洲、亚洲和澳洲地区的一些城市,《希望之声》的分台以固定的频道时间与听众在空中相会。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[慢速读新闻--国际] 国际关注流血镇压 埃及宣布进入紧急状态
Oct 4th 2013, 10:32

[慢速读新闻--国际] 国际关注流血镇压 埃及宣布进入紧急状态

[慢速读新闻--国际] 国际关注流血镇压 埃及宣布进入紧急状态

开罗消息,埃及安全部队14日扫荡遭罢黜总统穆尔西的支持者两处抗议营区,镇压行动演变成大屠杀,死伤无数;与穆尔西(Mohamed Morsi)的支持者在全国各地继续发生冲突,情势混乱。清场引发流血冲突,引起国际关注。

当局已宣告进入紧急状态,并在部分地区实施宵禁。卫生官员说至少有149人在冲突中被打死,但穆兄会(穆斯林兄弟会)说实际死亡人数要高得多。


珍希播音

摘自:http://soundofhope.org/node/376453

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数