2013年9月29日星期日

要闻转载: 菲律宾小姐摘2013世界小姐桂冠

bbcchinese.com | 新闻主页
 
Dream of a beautiful home?

Dream Houses features beautifully designed houses, amazing interiors and the latest decorating trends. Subscribe today and start getting inspired.
From our sponsors
菲律宾小姐摘2013世界小姐桂冠
Sep 28th 2013, 22:30, by BBC Chinese

菲律宾小姐梅根·扬摘得2013世界小姐桂冠

菲律宾小姐梅根·扬在印尼巴厘岛摘得2013世界小姐桂冠。

菲律宾小姐梅根·扬在印尼巴厘岛摘得2013世界小姐桂冠。

出生在美国的梅根·扬23岁,在126位佳丽中脱颖而出,承诺要成为"有史以来最佳世界小姐"。

因为强硬的穆斯林组织的抗议,这一比赛地点从印尼首都雅加达转移到了巴厘岛。

在这个以印度教徒为主的旅游胜地,周六(9月28日)的决赛在严格的保安下举行,但没有出现更多的抗议报道。

在这次比赛中,法国小姐获得亚军,加纳小姐获得第三名。

2012年世界小姐、来自于中国的于文霞为梅根·扬加冕。

梅根·杨是菲律宾著名的主持人、影视女明星,10岁时从美国移民到菲律宾,目前仍在高校学习数字电影制作。

(编译:立行/责编:陈书敏)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数