2013年9月20日星期五

要闻转载: 老右派公布影印资料 中共武装保卫苏联

中国禁闻 - 禁书网
中国禁闻,中国新闻,大陆新闻解读,被河蟹中国大陆新闻,和谐新闻,河蟹娱乐,河蟹文库,河蟹动漫。 
Picture Perfect Weddings.

Subscribe to Trending Now..Weddings for great tips and ideas for that splendid day. Inspiration for joyful reunions from themes to bridal gowns and more.
From our sponsors
老右派公布影印资料 中共武装保卫苏联
Sep 19th 2013, 20:54, by 禁闻

周传基微博截图:

 

 

周传基博客

http://www.zhouchuanji.net

简介

我是,我是一个电影小学教员,我是北京电影学院图书馆资料员,我是广东人,我是中国驻印缅远征军普通一兵


没什么了不起的,都88了,不打死我,也没几天活头了,这是自然规律。不是年轻人必须听老人讲故事,而是老人应把他知道的历史留下来,传与后代,击破谎言。揭穿骗局。他们早就做好准备,事情不妙都有绿卡,国外存脏款,子女已是外国公民,说走就走。不少奴才还在效忠。可主子早在喝洋水住洋楼了。

《中国帝国主义强暴占领东三省事件宣言》影印本中两页

去读一下,让历史自己说话。看关系,看来龙去脉,从1920看到今天,当初他的目标是什么,现在他达到了,全清楚了。没想到遇见个互联网,只能用高压手段了。我已经是一个八十八的老朽了,换它一个真相也值了。

 

http://www.bannedbook.org/ Email订阅禁闻 来源:

本文标签:, , , , , ,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数