2013年9月21日星期六

要闻转载: 尼日利亚激进分子杀害人数上升到143

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
尼日利亚激进分子杀害人数上升到143
Sep 20th 2013, 21:37, by noreply@voanews.com (美国之音)

尼日利亚官员说,伊斯兰激进分子本星期早些时候袭击中杀害的人数上升到143人。

尼日利亚环保局的一名官员说,星期二东北部博尔诺州的袭击发生以来,当局一直在收殓尸体。

据信属于博科圣地组织的激进分子在贝尼谢克镇内外烧毁了几十栋房屋。当地居民说,激进分子还把一些人拖出汽车杀害。

当地目击者对美国之音说,博科圣地组织比政府军装备先进,他们抢劫了这个小镇,掠走粮食和无数车辆。

尼日利亚官员表示,在星期五的另一起事件中,安全部队在枪战中打死9名疑似激进组织博科圣地的成员。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数