2013年9月23日星期一

要闻转载: 山东烟台富士康大混战 贵州帮火拼山东帮 3死数十伤

普通话主页
 
Look great with these tips.

With the latest chic advice in Trending Now...Beauty, you'll pick up know how on looking your best and feeling great from the inside out. Subscribe today!
From our sponsors
山东烟台富士康大混战 贵州帮火拼山东帮 3死数十伤
Sep 22nd 2013, 21:03

山东烟台市富士康科技工业园近日在山东和贵州籍员工之间发生数百人的大混战,造成3人死亡,其中两人是贵州人,另一人来自山东;另有20多人重伤住院,轻伤数十人。

消息说,9月19号中秋夜,在烟台富士康E区宿舍,两百多名贵州籍员工赤裸上身,手持钢管、棍子和砍刀,高喊"是山东人就打",横扫了两栋宿舍楼。山东籍员工迎战反击,双方数百人参加混战。随后赶来七辆警车、数十名警察及警卫,但却束手无策。21号星期六,双方再起冲突,宿舍、餐厅及网吧全都被砸。大批特警、武警进入园区镇压,上百人被捕,大多是贵州人。

消息称,事件起因是两对情侣在网吧上网,其间两名女性发生争执,双方的贵州籍和山东籍男友为此大打出手,并砸坏了网吧的电脑。据称网吧老板偏袒山东人,贵州人被打,遂赶回宿舍集合同乡报复山东人。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数