2013年11月10日星期日

要闻转载: 叙利亚反对派重新夺回重要基地

《参与》
《参与》 中国维权,维权新闻,canyu.org,图片新闻 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
叙利亚反对派重新夺回重要基地
Nov 10th 2013, 13:13

叙利亚活动人士说,反政府武装在昨天晚间激烈的战斗中重新控制了阿勒颇国际机场附近一个重要基地。这场激战导致50多人死亡。

设在英国的叙利亚人权了望台星期六说,政府军星期五早上曾占领了基地的部分区域。据报道,反政府武装战斗人员在夜色降临后发起反击,重新夺回了失去的所有区域。叙利亚人权了望台说,30多名反政府武装和大约20名政府军在激战中被打死。

该处基地被称为"基地80",曾在2月被反政府武装占领,此后政府军一直设法夺回该基地。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数