2013年10月11日星期五

要闻转载: 长沙数百警察围村抓捕维权村民(图)

中国禁闻 - 禁书网
中国禁闻,中国新闻,大陆新闻解读,被河蟹中国大陆新闻,和谐新闻,河蟹娱乐,河蟹文库,河蟹动漫。 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
长沙数百警察围村抓捕维权村民(图)
Oct 11th 2013, 09:07, by 禁闻

直连本站 tiny.cc/meyarw
信息员报道)2013年10月10日,湖南省长沙市天心区新开村,数百围村抓捕维权村民,3名维权代表被撬门抓走,期间有一名80岁老人遭电警棍击打。

据村民反映,本世纪初新开村大范围土地被征收后,产生了一系列问题 ,例如征地安置不到位、补偿数额较低等,令许多失地农民陷入贫困。2009年,村里的生产安置用地在村民不知情的情况下,被村支书和村主任以每平方约260元的价格贱价变卖,建成了新芙蓉家具城。
新开村村民从2013年8月起已进行过多次集体示威维权。





http://www.bannedbook.org/ 来源:维权网 Email订阅禁闻

本文标签:, , , , ,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数