2013年10月9日星期三

要闻转载: 山东博兴供气企业爆炸事故已致4死33伤

联合早报网 zaobao.com - 即时报道
联合早报网是海外最重要的权威新闻网站,以第三只眼看大中华,客观新闻和深度评析是众多亚太区读者的最爱。 
Shop Adidas

Run better, look better, feel better with running gear favorites at Adidas. Find select styles up to 40% off today.
From our sponsors
山东博兴供气企业爆炸事故已致4死33伤
Oct 9th 2013, 11:18

(联合早报网讯)经过博兴县安监等部门9日最新的摸底调查,截至9日16时,发生在8日下午的一家供气公司爆炸事故已造成4人死亡,受伤人数增至33人。

新华网报道,据博兴县有关部门介绍,8日下午5时57分,山东博兴诚力供气有限公司的一个焦炉煤气柜发生爆炸。事故已造成这家公司3名员工死亡,4名员工受伤;在这家企业内作业的一个施工队1人死亡,9人受伤;周边群众20人受轻伤。

(联合早报网编辑:沈茂华 )

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

1 条评论:

  1. 骷髅王 ‏@kulouwang
    又为计划生育做贡献了

    回复删除

网页浏览总次数