2013年11月5日星期二

要闻转载: 前6·4学生湖南罗茜司考成绩被取消案二审开庭

维权网
Chinese Human Rights Defenders 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
前6·4学生湖南罗茜司考成绩被取消案二审开庭
Nov 5th 2013, 04:19, by wqw0

(维权网信息员唐韵报道)湖南省维权人士罗茜于2012年参加湖南省司法考试,因是前6·4学生被取消了司法考试成绩。对此罗茜非常愤慨,并对湖南省司法厅提起行政诉讼。要求依法恢复其考试成绩。案件于2013年11月4日上午8点30分在长沙市中级法院开庭审理。著名的人权律师唐吉田出庭代理此案。

庭审中长沙市中级法院法官陈光辉、柳明、周永拒不调取对罗茜有利的证据,当庭被原告罗茜和代理律师唐吉田申请回避。但三个法官竟不依法请示院长,而强行审理。还多次威胁原告和代理律师。休庭后仍不纠正错误,案件在极不公平的情况下审理。证据不予调取,事实不被认定,正义无法伸张。原告罗茜忍无可忍与律师唐吉田于10点30分退出法庭,以示抗议!

现在维权人士罗茜已向湖南省高级法院申请,由其它法院审理此案。同时也向长沙市检察院控告长沙市中级法院法官陈光辉、柳明、周永的不法行为。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数