2013年11月5日星期二

要闻转载: 热点互动:中共三中全会,改革能否实现?

中国禁闻 - 禁书网 » 中国禁闻
中国禁闻,中国新闻,大陆新闻解读,被河蟹中国大陆新闻,和谐新闻,河蟹娱乐,河蟹文库,河蟹动漫。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
热点互动:中共三中全会,改革能否实现?
Nov 4th 2013, 16:02, by 禁闻

免翻 墙 直连本站 tiny.cc/jinnews
2013年11月04日讯】在危机四伏的经济困局中,三中全会11月9日即将召开,尽管官媒极力释放信号并称是四十年来最大动作,但上海经济区早产、爆炸等事件释放了不祥信号,称改革要"壮士断腕",这是否敌得过利益集团的持续反扑?围绕改革的中博弈随着三中全会的临近又会孰消孰长?改革最大的真正阻力是否被回避?

周一晚九点半,热点互动热线直播,三中全会前夕为您解读个中玄机,敬请关注。

三中全会,改革能否实现?

http://www.bannedbook.org/ Email订阅禁闻

本文标签:, , , , , , , , , ,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数