2013年10月18日星期五

要闻转载: 也门南部一军事指挥中心遇袭 致6名士兵丧生

联合早报网 zaobao.com - 即时报道
联合早报网是海外最重要的权威新闻网站,以第三只眼看大中华,客观新闻和深度评析是众多亚太区读者的最爱。 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
也门南部一军事指挥中心遇袭 致6名士兵丧生
Oct 18th 2013, 08:51

(联合早报网讯)也门安全部门消息称,该国南部省份18日发生一起自杀式袭击,造成6名士兵丧生、6人受伤。

据外媒报道,自杀式袭击者驾驶着汽车在也门南部省份的一座军事指挥中心引爆,造成6名士兵死亡,另有6人受伤。

据悉,此次袭击目标是也门111旅的指挥中心,该部队指挥官在爆炸中受重伤。

(联合早报网编辑:苏亚华 )

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数