2013年10月17日星期四

要闻转载: 联合国人权事务专员关注中国活动人士

《参与》
《参与》 中国维权,维权新闻,canyu.org,图片新闻 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
联合国人权事务专员关注中国活动人士
Oct 17th 2013, 00:52

联合国负责人权事务的专员们星期三就中国国内许多活动人士遭威胁、逮捕或被禁止参加示威的情况,要求中国当局提供更多信息。

美联社报道说,联合国负责人权事务的专员们举行小组会议,并发布声明表示,联合国人权理事会下周将举行会议审议中国的人权纪录,而中国当局的行动似乎是针对那些试图参加这次会议的活动人士。专员们同时呼吁中国当局,立即释放所有自今年6月以来因举行和平抗议要求参与公民社会而被拘捕的人士。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数