2013年10月27日星期日

要闻转载: 美国举行示威抗议国安局监听

联合早报网 zaobao.com - 即时报道
联合早报网是海外最重要的权威新闻网站,以第三只眼看大中华,客观新闻和深度评析是众多亚太区读者的最爱。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
美国举行示威抗议国安局监听
Oct 26th 2013, 23:30

(联合早报网讯)反对美国国家安全局监听的活动人士在美国华盛顿举行示威活动,要求美国政府停止监听。

据BBC报道,美国媒体报道有数千人参加抗议活动,组织者表示,他们至今已经收集到50万人在请愿书上签名。

示威人士还要求美国国会对国家安全局监听计划至今所搜集的内容展开调查。

美国中情局前雇员斯诺登此前披露美国政府"棱镜"监控计划,引起国际严重关切。

(联合早报网编辑:薛之白 )

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数