2013年10月28日星期一

要闻转载: 朱小红姐妹获释,在京访民前往朝阳区看守所迎接

维权网
Chinese Human Rights Defenders 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
朱小红姐妹获释,在京访民前往朝阳区看守所迎接
Oct 28th 2013, 07:01, by wqw0

(维权网信息员张宁宁报道)10月25日,安徽省芜湖市朱小红和其姐朱秋霞因在联合国开发署门前喊打倒腐败而被判刑5个月后刑满获释,在京访民20余人打着"欢迎英雄朱秋霞朱小红归来"的标语前往迎接。

安徽省芜湖市居民朱小红姐妹四人和其母因曾经遭遇暴力拆迁而长期得不到解决,于5月22日赴北京上访,路经南京南站时被当地政府截访,幸亏旅客相救,没有落入截访者之手。

5月26日,朱小红母女五人来到北京朝阳区三里屯联合国开发署上访,被北京警方抓捕。只有朱小红母亲因年迈而释放,朱小红等姐妹悉数被拘留。

朱小红姊妹四人在北京已被刑拘。其中,朱小红与朱秋霞被判刑5个月。这是一起明显的冤案。朱家姊妹在联合国门前喊口号,何罪之有?朱小红和朱秋霞案,在开庭前,没有通知家属。判决后才收到判决书,已经过了上诉期限,其实质是剥夺了朱小红家属代为聘请辩护人的权利。

8

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数