2013年10月28日星期一

要闻转载: 马亲王降的好祥瑞!冀宝斋馆长王宗泉“满怀冤愤”去世

墙外楼
网络热门话题追踪 
Dropbox for Business

Keep your files and organization in sync. Dropbox for Business has unlimited space, file sharing, and admin tools to manage your team. Start a free trial at no cost.
From our sponsors
马亲王降的好祥瑞!冀宝斋馆长王宗泉"满怀冤愤"去世
Oct 28th 2013, 06:14, by 墙外仙

据中藏网报道,原冀州市二铺村党支部书记,河北省第七、第八届人大代表,优秀企业家、著名收藏家,"冀宝斋"博物馆馆长王宗泉先生,因心脏病突发、满怀冤愤于2013年10月28日凌晨与世长辞,享年68岁。

  今年7月,作家马伯庸一篇题为《少年Ma的奇幻历史漂流之旅》的博文,曾让河北冀宝斋博物馆成为社会关注的热点。

  中藏网曾指名马伯庸诽谤冀宝斋博物馆,称"绝不允许诋毁王宗泉等一大批中国收藏家为中华民族千秋伟业作出的卓越贡献"。

  不久之后,冀州市民政局撤销冀宝斋博物馆的民营非企业单位注册登记证,冀宝斋闭馆整顿。

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数