2013年10月1日星期二

要闻转载: 苏丹为镇压抗议者辩解

美国之音
美国之音是一个提供多媒体的国际广播机构,每天使用40多种语言提供新闻和信息服务。 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
苏丹为镇压抗议者辩解
Oct 1st 2013, 01:12, by noreply@voanews.com (美国之音)

在苏丹的示威活动进入第二个星期之际,苏丹政府为血腥的镇压活动辩解。

喀土穆州的州长阿卜杜拉赫曼•哈德尔星期一在记者会上说,警察只是在自卫的情况下对示威者开了火。

当局说,有34人在抗议活动中死亡。而人权组织说,至少有50人被射杀。

苏丹内政部长哈米德说,社交媒体上流传的枪杀示威者的照片是伪造的。他说,大部分照片都来自埃及。

记者在记者会上罕见地尖锐质问这名部长。有一位记者问到:"你为什么继续撒谎?"

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数