2013年10月30日星期三

要闻转载: 朝鲜导弹发射基地活动频繁

《参与》
《参与》 中国维权,维权新闻,canyu.org,图片新闻 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
朝鲜导弹发射基地活动频繁
Oct 30th 2013, 00:47

去年十二月,朝鲜声称在这里成功发射了通信卫星,曾经遭到国际社会的一致谴责。朝鲜代表近日在联合国大会上声称,朝鲜将继续发射在国家经济发展和人民生活方面所需的"实用卫星"。

法新社指出,朝鲜目前正向朝核问题谈判国施压要求迅速恢复谈判,以放弃核计划为筹码要求他国为朝鲜提供能源。

另据韩联社今天报道, 朝鲜军需物资运输车辆与军需品制造工厂近日接连发生火灾及爆炸事故,有观点认为不排除这是反抗势力采取的恐怖行动。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数