2013年11月9日星期六

要闻转载: 2013 年11月09日《对华粤语广播节目》

希望之声国际广播电台
《希望之声》是一家独立、非营利性的国际广播电台。在北美、欧洲、亚洲和澳洲地区的一些城市,《希望之声》的分台以固定的频道时间与听众在空中相会。 
Upgrade your vanity.

Save up to 70% on bathroom vanities with factory-direct prices at Modern Bathroom!
From our sponsors
2013 年11月09日《对华粤语广播节目》
Nov 9th 2013, 03:26

台标、台呼
1.《粤语新闻速递》
A.中共三中全会改革引关注
B.挑战"习八条"? 吴官正高调回乡
C.港视发牌风波延烧 泛民斥中共阻挠
2.《评论》
【世界媒体看中国】太原爆炸, 社会濒临爆炸
台标
3.【解体党文化】之八: 第4集-习惯性的党文化思维
4.《粤语金曲》三六
5.粤语故事书场第70集《西游记》第十六回 观音院僧谋宝贝 黑风山怪窃袈裟
台呼

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数