2013年11月9日星期六

要闻转载: 江苏一公园游船爆炸 已造成2死2伤

联合早报网 zaobao.com - 即时报道
联合早报网是海外最重要的权威新闻网站,以第三只眼看大中华,客观新闻和深度评析是众多亚太区读者的最爱。 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
江苏一公园游船爆炸 已造成2死2伤
Nov 9th 2013, 09:21

(联合早报网讯)今天上午11时左右,中国江苏省扬州市仪征红山体育公园一艘电瓶船发生事故,船上四名游客落水。

据中国江苏网报道,据网友描述,现场惨烈,已造成2死2伤。

据了解,船上一共四人,两个男人,一个女人和一个5岁左右的小孩。这四名游客在红山体育公园花钱租了一艘电瓶船,准备在湖面游玩,不料玩了没多久,电瓶船突然爆炸,四名游客被炸飞10几米,四名游客中年长的男子当场死亡,今年58岁。

红山体育公园工作人员积极组织抢救,有两位工作人员下水救人,随后用车把伤者送往医院。

目前,公安部门正在调查爆炸事故具体原因。当地政府正全力组织救治、调查和善后工作。

(联合早报网编辑:苏亚华 )

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论

网页浏览总次数